Kik üzemeltetik a Scifimarket.hu-t?
Többet is megtudhatsz rólunk a "Rólunk" és a "Kapcsolat" menüpontban.
Mit jelent a termékoldalon a "Legkorábbi szállítás"?
A szállítási határidő függ attól is, hogy milyen szállítási módot választasz. A szállítási módok határidejét is a "Szállítás és fizetés" dokumentumba gyűjtöttük össze.
Hogyan kaphatom meg leggyorsabban a termékeket?
A leggyorsabb szállítási módunk a székhelyi személyes átvétel (0-3 munkanap, sürgős esetben még aznap), vagy a Sprinter futáros szállítás, ami 1-4 munkanap alatt juttatja el hozzád a csomagot. Ha ennél gyorsabban kell egy termék, kérdezz minket telefonon munkanapokon 8-18 óra között (70/5651422).
Kaptam egy Scifimarket.hu kupont, hogyan tudom felhasználni?
A kuponbeváltással kapcsolatos információkat ide gyűjtöttük össze.
Milyen garanciát nyújt a Scifimarket.hu?
Ezzel kapcsolatban javasoljuk, hogy látogasd meg a "Garancia" és az "ÁSZF" menüpontokat!
A kosárba tettem egy terméket, kötelez ez engem valamire? Ki tudok venni egy terméket a kosárból?
Hogyan lehet vásárolni a Scifimarket.hu-n?
Az első vásárláshoz szükséges tudnivalókat ezen az oldalon gyűjtöttük össze.
A vásárláshoz kötelező regisztrálni?
Nem. A vásárlási folyamat során lehet választani regisztráció nélküli vásárlást is, de kuponbeváltáshoz szükség lehet regisztrációra. Ha már regisztráltál, de elfelejtetted a jelszavadat, használhatod ugyanazt az e-mail címet belépés nélkül is.
Mit tegyek, ha nem kaptam meg a vásárlást visszaigazoló levelet?
Előfordulhat, hogy a levelező rendszer automatikus osztályozása miatt nem találod a visszaigazoló levelet.
Ilyenkor érdemes megnézni a spam / levélszemét mappában, vagy Gmail-ben a promóciók fülön. Ha így sem találod, lépj kapcsolatba velünk e-mailben, vagy telefonon, és újraküldetjük a visszaigazoló levelet.
Miért érdemes mégis regisztrálni?
-
kaphatsz további kedvezményeket (pl.: igénybe tudod venni a kuponokat)
-
következő vásárláskor már nem kell az adatok beírásával foglalkozni
-
követheted a rendelések állapotát
-
alig bonyolultabb, mert
-
szinte ugyanazokat az adatokat kell megadni,
-
regisztráció után egyből a beléptetünk a webshopba, nem kell aktivációs email-re várni
-
a felhasználóneved megegyezik az email címeddel, ezért nem nehéz emlékezetben tartani
-
-
ne aggódj, adataid biztonságban lesznek nálunk és nem fogunk visszaélni vele!
Hová tud a Scifimarket.hu csomagot szállítani?
Jelenleg csak Magyarország területére vállalunk szállítást.
Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítással kapcsolatos információkat a "Szállítás és fizetés" dokumentumban gyűjtöttük össze.
Hogyan fizethetek a Scifimarket.hu-tól rendelt termékekért?
A fizetéssel kapcsolatos információkat a "Szállítás és fizetés" dokumentumban gyűjtöttük össze.
Megrendeléskor mit írhatok a megjegyzés rovatba?
A megjegyzés rovatba olyan információt érdemes írni, ami segíti a kézbesítést (pl.: ha nem látszik jól a házszám, akkor miről ismerhető fel az épületet, vagy munkahelyi kézbesítés esetén a recepción érdemes szólni stb.), vagy a csomag összeállítását. A megjegyzést a csomag összeállítása előtt olvassuk el. Ha kérdésed van, azt a megjegyzés rovat helyett inkább az elérhetőségeinken keresztül tedd fel.
Hol tudom módosítani az adataimat, ha regisztráltam?
Belépés után az oldal legtetején megjelenik egy "Fiók" menüpont. Erre kattintva megjelenik a "Fiókadatok módosítása", "Jelszócsere", "Címadatok módosítása" menüpont, ahol az adatok módosítása elvégezhető.
A könyvek újak vagy használtak?
A webshopban kapható könyvek általában újak. Ha egy könyv mégsem új, azt minden esetben külön jelezzük (a nevében benne lesz az, hogy antikvár).
Mit tegyek, ha problémám van a kiszállított termékekkel?
Az ezzel kapcsolatos információkat a "Garancia" menüpontban gyűjtöttük össze.
Mit tegyek, ha hibát találtam a Scifimarket.hu-n, vagy egyszerűen csak fel akarom venni veletek a kapcsolatot?
Lépj kapcsolatba velünk a "Kapcsolat" menüpontban felsorolt elérhetőségeink valamelyikén!