- Jutalomkönyvet vennél?
- Bővítenél egy gyűjteményt?
- Egy csoporttal ugyanazt a könyvet dolgoznátok fel?
- Szakmai okból érdekel egy könyv?
Iskolának, alapítványnak, intézménynek, cégnek, vagy magadnak vásárolnál, de úgy gondolod, hogy az esetedre nem biztos, hogy egy hétköznapi webáruházas rendelés a megoldás?
Akkor jó helyen jársz!
Így tudunk segíteni
A Scifimarket.hu több, mint 10 éves fennállása alatt sok szokványostól eltérő rendelést szolgáltunk ki intézmények és magánszemélyek felé, ezért valószínűleg Neked is tudunk segíteni. (Itt összegyűjtöttünk néhány példát a nem szokványos rendelésekből.)
Könyvek és beszerzés
Nem probléma:
- a szokatlan, nagy mennyiség,
- ha a kínálatunk bővítésére van szükség,
- ha külön beszerzésre van szükség részünkről - ilyenkor igyekszünk minél előbb visszajelezni, hogy menni fog-e,
- ha félre kell tenni könyvet valakinek,
- ha időzíteni kell a küldést egy későbbi időpontra.
Ezekre mind volt már példa, és meg tudtuk oldani.
Számlázás
Ilyen rendeléseknél általában papírra nyomtatott számlát küldünk a csomaghoz mellékelve, de ha szükséges, akkor megoldható, hogy
- elküldjük a számlát e-mailben is
- tudunk számlamásolatot küldeni postán (pl.: szükséges lehet, ha nem az bontja ki a csomagot, aki később adminisztrálja a számlát, és a számla elveszett)
- lepecsételjük, és aláírjuk a papír alapú számlát
A számlán szereplő vevőnél a szükséges kódokat (pl.: OM azonosító, BF... kezdetű jelölés) fel tudjuk tüntetni. Bármilyen alaki kellék lenne szükséges a számlán, amiatt nyugodtan kapcsolatba lehet velünk lépni e-mailben.
Az adószámot a számlázó programunk is ellenőrzi. Ha az adószám lemaradna a rendelésből, és látjuk, hogy nem magánszemély a vevő, akkor rá szoktunk kérdezni.
A számla tételei általában a következők:
- a könyvek
- webáruházas kedvezmény (ennyivel olcsóbbak a könyvek a borítóárnál)
- ajándéktermék (ha van)
- fizetési kedvezmény (ha van)
- kupon kedvezmény (ha van)
- szállítási költség
A szállítási költség az esetek nagy részében 0 Ft a székhelyünkön való átvételkor, és egy értékhatár felett. (A szállítással kapcsolatos információkat itt foglaltuk össze.) Csomagolási költséget nem számítunk fel.
Fizetés
A fizetésre azelőtt nem kerül sor, hogy mi biztosnak látnánk a mi oldalunkról, hogy teljesíteni tudjuk a rendelést.
Ha szükséges, tudunk utaláshoz díjbekérőt küldeni, amin minden adatot fel tudunk tüntetni, ami ahhoz szükséges, hogy a fizetést megindítsák (pl.: ezen is ott szerepelhet minden azonosító, és az intézmény neve, ahogy a számlán).
Természetesen az átvételkor fizetés (utánvét) is gyakori opció.
Bankkártyával is lehet fizetni akár a megfelelő szállító cégen keresztül (pl.: futárnál vagy automatánál), illetve az interneten is. Arra az esetre, ha nagy ritkán nem működnek az online bankkártya elfogadás, van egy forma levelünk, amin keresztül meg lehet ismételni, vagy kérni, hogy inkább utánvétes, vagy utalásos legyen a fizetés.
Szállítás
Szállításnál azt szoktuk javasolni, hogy ahhoz igazítsák, aki majd a csomagot fizikailag átveszi. (Szerintünk a nagyon nehéz csomagokat jobb futárral házhoz szállítani, de néha más szempontok is vannak, pl.: a munkaidő. Szerencsére ma már az ország nagyon sok pontján található olyan csomagautomata, ahol bármikor át lehet venni egy csomagot.)
A csomag feladása előtt a szállítási címet tudjuk javítani.
Kell rendelés?
A munkánkat nagyon megkönnyíti, ha rendelésből dolgozhatunk (pl.: nem kell egyesével felvinni a számla tételeit és nem kell kézzel címezni a csomagot). Ennek ellenére nem ragaszkodunk hozzá minden esetben.
A rendelés leadásának végén megadott megjegyzést is el szoktuk olvasni, és reagálunk is rá.
Hogyan tovább?
- Ha maradt még kérdésed, nyugodtan felteheted e-mailben! Nem tart sokáig, hogy válaszoljunk!
- De akár ezzel egy időben le is lehet adni a rendelést!