A működéshez és a hirdetések testre szabásához cookie-kat használunk. Az "OK" gombbal elfogadhatod, az "Elutasítom" gombbal letilthatod a cookie kezelést. A fogaskerékre kattintva bármikor megváltoztathatod a döntésedet. Adatkezelési nyilatkozat
OK

Súgó / GYIK

Kik üzemeltetik a Scifimarket.hu-t?

Többet is megtudhatsz rólunk a "Rólunk" és a "Kapcsolat" menüpontban.

Mit jelent a termékoldalon a "Legkorábbi szállítás"?

A szállítási határidő függ attól is, hogy milyen szállítási módot választasz. A szállítási módok határidejét is a "Szállítás és fizetés" dokumentumba gyűjtöttük össze.

Hogyan kaphatom meg leggyorsabban a termékeket?

A leggyorsabb szállítási módunk a székhelyi személyes átvétel (0-3 munkanap, sürgős esetben még aznap), vagy a Sprinter futáros szállítás, ami 1-4 munkanap alatt juttatja el hozzád a csomagot. Ha ennél gyorsabban kell egy termék, kérdezz minket telefonon munkanapokon 8-18 óra között (70/5651422).

Kaptam egy Scifimarket.hu kupont, hogyan tudom felhasználni?

A kuponbeváltással kapcsolatos információkat ide gyűjtöttük össze.

Milyen garanciát nyújt a Scifimarket.hu?

Ezzel kapcsolatban javasoljuk, hogy látogasd meg a "Garancia" és az "ÁSZF" menüpontokat!

A kosárba tettem egy terméket, kötelez ez engem valamire? Ki tudok venni egy terméket a kosárból?

A kosárba rakás nem kötelez semmire, csak arra szolgál, hogy össze lehessen gyűjteni a vásárlásra szánt termékeket.
A kosárból ki is lehet venni egy terméket, ha a kosár oldalán, a tételeknél a "Törlésre" kattintunk. (A kosár oldala a felül található "Megtekintés" feliratú linken keresztül érhető el.)

Hogyan lehet vásárolni a Scifimarket.hu-n?

Az első vásárláshoz szükséges tudnivalókat ezen az oldalon gyűjtöttük össze.

A vásárláshoz kötelező regisztrálni?

Nem. A vásárlási folyamat során lehet választani regisztráció nélküli vásárlást is, de kuponbeváltáshoz szükség lehet regisztrációra. Ha már regisztráltál, de elfelejtetted a jelszavadat, használhatod ugyanazt az e-mail címet belépés nélkül is.

Mit tegyek, ha nem kaptam meg a vásárlást visszaigazoló levelet?

Előfordulhat, hogy a levelező rendszer automatikus osztályozása miatt nem találod a visszaigazoló levelet.

Ilyenkor érdemes megnézni a spam / levélszemét mappában, vagy Gmail-ben a promóciók fülön. Ha így sem találod, lépj kapcsolatba velünk e-mailben, vagy telefonon, és újraküldetjük a visszaigazoló levelet.

Miért érdemes mégis regisztrálni?

Regisztrálni azért érdemes, mert
  • kaphatsz további kedvezményeket (pl.: igénybe tudod venni a kuponokat)
  • következő vásárláskor már nem kell az adatok beírásával foglalkozni
  • követheted a rendelések állapotát
  • alig bonyolultabb, mert
    • szinte ugyanazokat az adatokat kell megadni,
    • regisztráció után egyből a beléptetünk a webshopba, nem kell aktivációs email-re várni
    • a felhasználóneved megegyezik az email címeddel, ezért nem nehéz emlékezetben tartani
  • ne aggódj, adataid biztonságban lesznek nálunk és nem fogunk visszaélni vele!

Hová tud a Scifimarket.hu csomagot szállítani?

Jelenleg csak Magyarország területére vállalunk szállítást.

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítással kapcsolatos információkat a "Szállítás és fizetés" dokumentumban gyűjtöttük össze.

Hogyan fizethetek a Scifimarket.hu-tól rendelt termékekért?

A fizetéssel kapcsolatos információkat a "Szállítás és fizetés" dokumentumban gyűjtöttük össze.

Megrendeléskor mit írhatok a megjegyzés rovatba?

A megjegyzés rovatba olyan információt érdemes írni, ami segíti a kézbesítést (pl.: ha nem látszik jól a házszám, akkor miről ismerhető fel az épületet, vagy munkahelyi kézbesítés esetén a recepción érdemes szólni stb.), vagy a csomag összeállítását. A megjegyzést a csomag összeállítása előtt olvassuk el. Ha kérdésed van, azt a megjegyzés rovat helyett inkább az elérhetőségeinken keresztül tedd fel.

Hol tudom módosítani az adataimat, ha regisztráltam?

Belépés után az oldal legtetején megjelenik egy "Fiók" menüpont. Erre kattintva megjelenik a "Fiókadatok módosítása", "Jelszócsere", "Címadatok módosítása" menüpont, ahol az adatok módosítása elvégezhető.

A könyvek újak vagy használtak?

A webshopban kapható könyvek általában újak. Ha egy könyv mégsem új, azt minden esetben külön jelezzük (a nevében benne lesz az, hogy antikvár).

Mit tegyek, ha problémám van a kiszállított termékekkel?

Az ezzel kapcsolatos információkat a "Garancia" menüpontban gyűjtöttük össze.

Mit tegyek, ha hibát találtam a Scifimarket.hu-n, vagy egyszerűen csak fel akarom venni veletek a kapcsolatot?

Lépj kapcsolatba velünk a "Kapcsolat" menüpontban felsorolt elérhetőségeink valamelyikén!